Koopzondag 21 april: 4 mega stores open >

Commercieel medewerker Binnendienst - Parttime

Binnendienst

Functieomschrijving:

Op onze afdeling zijn wij verantwoordelijk voor het te woord staan van (potentiële) klanten, filiaalmanagers, verkopende collega’s, logistieke partners en leveranciers. Naast het telefonisch en online adviseren, zijn wij als collega’s verantwoordelijk voor het oplossen van problemen en klachten.

In het seizoen zijn wij bereikbaar van maandag t/m zaterdag en daarom is het voor jou geen probleem om af en toe een zaterdag of feestdag te werken!

Binnendienst_vacature_1_
Over-tuinmeubelland2
Binnendienst_vacature_

Wij bieden jou:

  • Een marktconform salaris;
  • Contract van 24-28 uur;
  • Leuke personeelsuitjes;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Collectieve zorgverzekering met korting;
  • Betaalde lunch (er worden in de filialen boodschappen gedaan);
  • Een afwisselende, uitdagende en verantwoordelijke functie binnen een nuchter bedrijf;
  • Interne opleidingen/cursussen binnen onze eigen Tuinmeubelland Academy;
  • Pensioenpremie regeling is 75/25% oftewel Tuinmeubelland betaalt 75% van de pensioenpremie;
  • Bij werken op zondag kan gekozen worden voor 100% tvt of een deel van de extra uren laten uitbetalen;
  • Winstdelingsregeling (tot een max van 9% van het jaarsalaris incl. vakantiegeld).

Wat vragen wij van jou?

  • Je toont initiatief;
  • Je bent flexibel en stressbestendig;
  • Je hebt een creatieve en probleemoplossende instelling;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en bent sociaal sterk;
  • Af en toe werken in het weekend en op feestdagen is voor jou geen probleem.
footer-blok-marlijn_1