Bestelling

Hulp bij bestellen

Tuinmeubelland doet er alles aan om het bestelproces zo overzichtelijk mogelijk te maken. Hieronder laten wij stap voor stap het bestelproces zien. Dit bestelproces bestaat uit twee stappen: de winkelwagen en het afrekenen. Mocht je vragen hebben dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.


De winkelwagen

Stap 1: Artikel in winkelwagen plaatsen

Als je het gewenste artikel gevonden hebt dan klik je op de oranje ‘in winkelwagen’ knop om dit artikel naar jouw winkelwagen te verplaatsen. Om naar jouw winkelwagen te gaan klik je op de knop ‘naar kassa en afrekenen’. Mocht je door willen winkelen dan klikt je op verder winkelen en kun je later op het winkelwagen teken klikken.

Klik nogmaals op Naar kassa en afrekenen of verder winkelen.

- terug naar boven -

Stap 2: Jouw winkelwagen

Je komt nu terecht in een overzicht van jouw winkelwagen. Je hebt hier de volgende mogelijkheden:

  1. Overzicht van de artikelen in jouw winkelwagen
  2. De mogelijkheid om jouw winkelwagen leeg te maken, bij te werken of verder te winkelen
  3. Het totaal bedrag van jouw bestelling
  4. Het afrekenen van jouw bestelling

- terug naar boven -


Het afrekenen

Als je tevreden bent over jouw bestelling dan kun je op ‘doorgaan naar kassa’ klikken en kun je jouw bestelling afronden.

Stap 1: Adresgegevens

Nadat je op ‘doorgaan naar kassa’ hebt geklikt dan kom je in het overzicht van afrekenen terecht. Hier kun je als eerste jouw adresgegevens invullen.

  • Als je bij een eerdere bestelling een account hebt aangemaakt dan kun je hier inloggen door bovenaan de pagina op log in te klikken.
  • Als je geen account bij Tuinmeubelland hebt dan vul je jouw adresgegevens in. Wel heb je de mogelijkheid om een account aan te maken door het hokje voor ‘maak een account aan voor uw volgende bezoek’ aan te vinken. Je moet nu ook een wachtwoord invullen.

Het aanmaken van een account is niet verplicht.

Wil je de bestelling op een ander adres dan jouw factuur adres laten afleveren?

Het is ook mogelijk om jouw bestelling op een ander adres te laten afleveren dan jouw factuuradres. Vink hiervoor het hokje voor ‘verzenden naar hetzelfde adres’ uit. Er verschijnt nu een nieuw adresveld waar je het gewenste afleveradres in kunt vullen. 

 - terug naar boven -


Stap 2: verzending 

Naast jouw adresgegevens zie je informatie over het verzenden van jouw bestelling. Hier zie je of er ook voor jouw bestelling verzendkosten in rekening worden gebracht. Meer informatie kun je vinden op onze verzendkosten pagina. 

- terug naar boven -


Stap 3: De betalingswijze kiezen

Na het kiezen van uw verzending kun je de gewenste betaalwijze aanvinken. Hierbij kun je kiezen uit de volgende betaalmethodes:

  • iDeal
  • Mastercard
  • Visa
  • Betalen bij ontvangst
  • PayPal
  • Mistercash
  • GiroPay
  • Sofort e-banking
  • Afterpay


Stap 4: Leverdatum

Bij de voorkeur leverdatum moet je altijd een gewenste leverdatum invullen:

  • Geplande bezorgdag – In de meeste gevallen kun je in het afrekenscherm een bezorgdag kiezen voor de levering van jouw order. Je kunt er, zonder tegenbericht, vanuit gaan dat jouw order op die dag geleverd wordt. Bij de levering van grote producten (zoals loungesets) geldt: Op de avond voor de levering ontvang je een bevestiging e-mail van onze transporteur. Het is daarom van belang om bij jouw bestelling een correct e-mailadres en een correct mobiel nummer te vermelden.
  • Levertijd in overleg – Stel dat er ‘levertij in overleg’ bij één van de producten staat, dan wordt er zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen voor het maken van een bezorgafspraak.
  • Extra bezorgdag – Woon je op de Waddeneilanden, in Zeeuws Vlaanderen, België of Duitsland? Dan kan het voorkomen dat er een extra bezorgdag gerekend wordt. Wij benaderen je voor een nieuwe afspraak wanneer er niet op de door jou gekozen datum geleverd kan worden.

Mocht je nog vragen hebben over bezorgen, afhalen, levertijden of betaling? Bekijk dan de informatie die geven wordt in het bestelproces. 

 - terug naar boven -


 

Stap 5: Bestelling afronden

Als je jouw bestelling hebt gecontroleerd en de algemene voorwaarden hebt geaccepteerd dan kun je op ‘afrekenen’ klikken. Je gaat nu naar de beveiligde betaalomgeving van jouw opgegeven betaaloptie.

Heb je een waardebon en wil je deze graag inwisselen? Dan kun je het hokje ‘ik heb een waardebon' invullen en jouw waardebon code hier invullen. Heb je nog verdere vragen over het inwisselen van een waardebon? Bekijk dan de pagina over een waardebon inwisselen.

Na het plaatsen van jouw bestelling krijg je van ons een bevestiging e-mail met daarin jouw ordernummer. Kleine bestellingen worden verstuurd met DPD.  Bij de levering van grote producten (zoals loungesets) geldt: Op de avond voor de levering ontvang je een bevestiging e-mail van onze transporteur. Het is daarom van belang om bij jouw bestelling een correct e-mailadres en een correct mobiel nummer te vermelden.

Meer informatie over het verzenden van bestellingen kun je vinden op onze tarieven en levertijden pagina.

- terug naar boven -


 

Problemen bij bestellen

Het bestelproces van Tuinmeubelland  is heel eenvoudig opgebouwd, zodat iedereen gemakkelijk een bestelling kan plaatsten. Lukt het om welke reden dan ook niet jouw bestelling te plaatsen, neem dan telefonisch contact met ons op.

- terug naar boven -


 

Bestelling wijzigen

Wil je nadat je een bestelling hebt geplaatst bij Tuinmeubelland toch iets wijzigen. Neem dan z.s.m. telefonisch contact met ons op om jouw wijziging door te geven.

- terug naar boven -


 

Bestelling annuleren

Wij adviseren je de annulering van jouw bestelling z.s.m. telefonisch aan ons door te geven via telefoonnummer 088-66 00 200

- terug naar boven -