Laagste prijsgarantie

Wat houdt het in?

Bij Tuinmeubelland hanteren wij de laagste prijs garantie. Mocht je een artikel bij ons hebben gekocht en je vindt ditzelfde artikel binnen 14 dagen bij een andere Nederlandse (web)winkel voor een lagere prijs, dan betalen wij het verschil aan je terug!

- terug naar boven -


 

Wat zijn de voorwaarden?

  • Het artikel is te vinden in een Nederlandse (web)winkel.
  • Het artikel moet exact hetzelfde zijn als het vergelijkingsartikel: qua naamgeving, samenstelling en zichtbaar vermeld merk.
  • Het artikel wordt nieuw en direct geleverd.
  • Het prijsverschil moet door Tuinmeubelland te controleren zijn; de prijs moet op de (web)winkel vermeldt staan.
  • Het artikel is goedkoper als de verkoopprijs + eventuele verzendkosten bij elkaar worden opgeteld. Bijvoorbeeld je koopt een artikel bij Tuinmeubelland voor €100 + €0 verzendkosten. Bij een concurrent zie je hetzelfde artikel voor € 80 + €10 verzendkosten. Het prijsverschil bedraagt €10.
  • Uitgesloten zijn artikelen waarop een (tijdelijke) aanbieding geldt, of in de opruimingsperiode goedkoper worden verkocht bij de concurrent. 
  • Geldt niet voor schade artikelen.

- terug naar boven -


 

Wat moet je doen?

Wanneer het door jou aangeschafte artikel aan alle voorwaarden voldoet kun je via de e-mail contact opnemen met Tuinmeubelland. Je stuurt ons een e-mail naar info@tuinmeubelland.nl met daarin de volgende gegevens:

  • Naam
  • Adres
  • Telefoonnummer
  • E-mail adres
  • Bankrekeningnummer
  • Order- en factuurnummer
  • Gebruikersnaam (indien in uw bezit)
  • Het betreffende artikel
  • Naam webwinkel waar je het artikel goedkoper heeft gezien
  • Datum waarop je het artikel goedkoper heeft gezien
  • URL van de pagina waarop je het artikel goedkoper heeft gezien
  • De goedkopere prijs + verzendkosten van het product bij de concurrent
  • Het uiteindelijke verschil in prijs

Vervolgens zullen wij alle gegevens controleren en betaalt Tuinmeubelland het prijsverschil aan je terug.

- terug naar boven -