Bevrijdingsdag 5 mei winkels open >

Facturering & factuuradres

Facturering

Wanneer je iets bestelt bij Tuinmeubelland, krijg je natuurlijk een duidelijke orderbevestiging met daarop de producten die je bestelt hebt, de prijzen en de afspraken rondom de levering. Na de levering krijg je de factuur via pdf in je email. Het is daarom voor alle orders, zowel online als in de winkels, van belang dat je een correct emailadres doorgeeft. 

Factuuradres

Het 'standaard' adres wat wordt gebruikt, is het 'verzendadres'. In bepaalde gevallen kan het handig zijn om ook een afwijkend 'factuuradres' op de order te hebben staan. Bijvoorbeeld als je zakelijk bestelt. Let op: dit staat op een andere plek in de afrekenpagina's.

STANDAARD ADRES

Het standaard adres voer je in bij stap 2 van het afrekenproces: 

standaard adres

De meeste mensen zullen namelijk geen factuur adres hebben. En dan wordt het standaard adres ook gewoon gebruikt als factuur adres. Hier hoef je verder  niets meer voor te doen.

AFWIJKEND FACTUUR ADRES

Heb je wel een afwijkend factuuradres? Dan is deze info van belang: Bij stap 4  van het afrekenproces bij overzicht & betalen, kan je wel een afwijkend factuuradres invoeren. Hiervoor vink je het vakje 'uit' (waarin staat 'factuur- en verzendadres zijn hetzelfde). Vervolgens kan je het zelf verder invullen: 

factuuradres

Tuinmeubelland doet er alles aan om het bestelproces zo overzichtelijk mogelijk te maken. Mocht je alsnog vragen hebben dan kun je altijd contact opnemen met de klantenservice.

 

Terug naar de klantenservice