Verleng de avonden buiten > Bekijk Terrasverwarming!

Levertijden

3159 views  October 7, 2019

Door drukte en veiligheidsmaatregelen duurt de bezorging langer

Door de drukte en de veiligheidsmaatregelen halen wij het momenteel niet om de volgende werkdag te kunnen leveren. Wij werken dagelijks de bezorgkeuze kalender in de checkout op onze website bij, hierin kun je zelf de beschikbare bezorgdag kiezen.  Wij doen uiteraard ons best om de leverbelofte waar te maken. In hele enkele gevallen kan het voorkomen dat wij toch niet kunnen leveren op de afgesproken afleverdatum, hierover wordt je uiteraard voor levering over geïnformeerd.

Wij bedanken je alvast voor je begrip.


Bestel je op een werkdag voor 12:00 uur, je wilt het binnen Nederland laten bezorgen en is het product op voorraad? Dan kun je er voor kiezen om je bestelling de volgende werkdag al te laten bezorgen. Bestellingen vanaf € 50,- worden gratis bezorgd, tot aan de eerste drempel. Orders onder € 50,- krijgen een verzendtarief van € 4,95. 

 Besteld voor 12.00 uur op:   In Nederland thuisbezorgd op:   In België thuisbezorgd op: 
 Maandag  Dinsdag  Woensdag
 Dinsdag  Woensdag  Donderdag
 Woensdag  Donderdag  Vrijdag
 Donderdag   Vrijdag  Dinsdag
 Vrijdag  Maandag  Dinsdag
 Zaterdag of zondag  Dinsdag  Woensdag


Een bestelling kàn onverhoopt vertraging oplopen. Als er in een uitzonderlijk geval toch iets mis gaat doet Tuinmeubelland er alles aan om jouw bestelling alsnog snel te leveren.

Geplande bezorgdag

Je kunt (in de meeste gevallen) gratis jouw gewenste afleverdatum kiezen. Je kunt, zonder tegenbericht, ervan uitgaan dat jouw order op die dag geleverd wordt. Bij de bezorging van grote producten zoals loungesets geldt; op de avond voor, of ochtend van levering ontvang je een bevestigings e-mail van onze externe transporteur met een tijdvak van 2 uur. Het is daarom van belang om bij uw bestelling een correct e-mailadres en mobiel nummer te vermelden.

Hoe laat is de bezorging?

De grote bestellingen, zoals loungesets, worden bezorgd door een externe transporteur. De tuinmeubelen worden van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 18:00 uur bezorgd. Je kiest zelf tijdens het afrekenen een dag welke jou het beste uitkomt. Het tijdstip van de bezorging is de avond voor de levering bekend. Wij verwachten dat er iemand thuis is op de afgesproken leverdag. Is dat niet het geval, dan worden er kosten in rekening gebracht. 

Bij ieder product wordt aangegeven wat de levertijd is. Bestel je op werkdagen voor 12.00 uur en is het product op voorraad? Dan kun je er voor kiezen om je bestelling de volgende werkdag al te laten bezorgen. Kies in het afrekenproces gratis de afleverdatum die het best uit komt, in de eenvoudige kalender. Op de avond voor de levering, of heel vroeg in de ochtend van de dag van levering ontvang je van de transporteur een e-mail bevestiging met daarin een tijdsvak van twee uur waarbinnen de levering plaatsvindt.

* Binnen Nederland bezorgt Tuinmeubelland, orders vanaf 50 euro gratis tot aan de eerste drempel. Bij orders lager dan 50 euro, wordt 4,95 euro verzendkosten in rekening gebracht. De bestelling wordt netjes verpakt in karton en op een pallet geleverd tot aan de eerste drempel bij de voordeur. Het verpakkingsmateriaal wordt niet standaard meegenomen. Voor een kleine vergoeding is een servicelevering tot in de tuin (via buiten bereikbaar) mogelijk, ook wordt het verpakkingsmateriaal weer meegenomen. Voor kleinere pakketten ontvang je een dag voor levering een track-en-trace code, waarmee je de zending kunt volgen. Voor grote pakketten volgt ofwel ook een track en trace mail, ofwel je hebt een afspraak staan met de transporteur. Woon je in België of Duitsland, dan kan het voorkomen dat er een extra bezorgdag gerekend moet worden, uiteraard word je hier tijdig over geïnformeerd.

Op het moment dat je niet thuis bent, probeert men het een dag later opnieuw of word het bij de buren afgeleverd. Tuinmeubelland werkt met vele transporteurs samen, de Klantenservice kiest per order welke transporteur het meest efficiënt jouw zending kan bezorgen. Op de avond voor levering, of op de ochtend van levering, krijg je een email van de transporteur met tijdvak waarbinnen geleverd kan worden. In veel gevallen bevat de e-mail een track en trace link om jouw zending te volgen. 

Extra bezorgdag

Woon je op de Waddeneilanden, in Zeeuws-Vlaanderen, België of Duitsland? Dan kan het voorkomen dat er een extra bezorgdag gerekend wordt. Kies je bijvoorbeeld voor donderdag als bezorgdag, dan wordt jouw bestelling op vrijdag bezorgd. Wij benaderen je voor een nieuwe afspraak wanneer er niet op de door jou gekozen datum uitgeleverd kan worden. Het kan soms zijn dat een artikel niet op voorraad is, in dat geval vermelden we het volgende op de website.

Leverdatum volgend jaar?

Staat er een leverdatum pas voor volgend voorjaar in beeld? Dat betekent dat het product helaas tijdelijk uitverkocht is en dat het pas het aankomende seizoen weer wordt verwacht. We weten over het algemeen in het begin van het nieuwe jaar of en wanneer een product terugkomt in de collectie en voor welke prijs. In het najaar en in de winter zijn deze gegevens nog niet bekend. In de winkelwagen kan je de datum van februari volgend jaar aanklikken.

De bestelling laten afleveren op een ander afleveradres?

Het is mogelijk om je bestelling op een afleveradres te laten bezorgen. Je kunt dit eenvoudig bij het plaatsen van de bestelling aangeven.

De bestelling afhalen?

Afhalen van producten is in de meeste gevallen helaas niet mogelijk. Alle zendingen worden standaard verzonden vanuit het centrale magazijn in Swifterbant, Flevoland. Via de website is het mogelijk om zelf een keuze te maken voor een afleverdatum welke jou het beste uitkomt. In de meeste gevallen is de bezorging van jouw product(en) bovendien helemaal gratis en daardoor een stuk makkelijker. Wil je toch liever je product afhalen? Neem dan contact met ons op.


Terug naar de klantenservice