Buitenkleden -20% korting! Code: STAPEL20

Klachten

Is een bezorging niet helemaal goed gegaan? Of heb je een klacht over onze producten of onze service en wil je dit melden? We zoeken graag samen met jou naar een goede oplossing waar alle partijen zich in kunnen vinden. We lossen het op! 

Klacht melden via e-mail

Het meest eenvoudige is om een email te sturen naar: info@tuinmeubelland.nl, vermeld hierbij het volgende:

  • Klantgegevens: Wat is je achternaam, postcode, huisnummer?
  • Ordergegevens: ordernummer, datum gekocht, factuurnummer, rekeningnummer/ibannummer.
  • Klachtomschrijving: Wat is er aan de hand?
  • Foto's: Wanneer het om een beschadiging gaat > dan ontvangen we graag minimaal één foto waarop de beschadiging duidelijk zichtbaar is. Let bij het versturen van foto's ook op de afmeting; de totale e-mail mag niet groter zijn dan 5 mb.

We stellen het erg op prijs als je je klacht zo spoedig mogelijk meldt. Indien mogelijk binnen 14 werkdagen na ontvangst. 

Hoe pakken we je klacht op?

Tuinmeubelland doet er alles aan om een garantieclaim snel naar tevredenheid af te handelen. De service afdeling streeft er naar om binnen tien werkdagen contact met je op te nemen. De serviceafdeling beoordeelt de klacht en zal je informeren over de mogelijke oplossing(en). In ieder geval krijg je binnen veertien dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie van de service afdeling. Tuinmeubelland is gecertificeerd door de Nederlandse Thuiswinkelorganisatie en houdt deze richtlijnen aan. Hiervoor mag Tuinmeubelland het Thuiswinkelwaarborg keurmerk voeren. Mocht je er met Tuinmeubelland niet uitkomen, dan kun je een klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Informatie vind je op https://www.degeschillencommissie.nl/. Maar uiteraard gaan we er altijd voor om eerst samen met jou als klant je vraag of klacht gewoon naar behoren op te lossen. Dat is ook waarom we de Thuiswinkel Waarborg garantie bieden.